Sesje Świąteczne 2022



Zbiorowy post sesji świątecznych dobrze wypadł w odbiorze :) Nowym osobom, którym wysyłałam link do zeszłorocznych sesji było łatwiej zobaczyć styl moich fotografii na rożnych rodzinach oraz różnych scenkach :)
W tym roku wrzucam w tej samej formie. 
Świąteczny szał trwał od połowy października co jak w ubiegłym roku pozwoliło wybrać każdemu dogodny termin jak i mieć wcześniej pamiątkę :) 
Tegoroczne rodziny były cudowne, nowe buzie jak i starzy, dobrzy przyjaciele, którzy nie raz mnie już odwiedzili. Każda rodzina jest dla mnie wyjątkowa i cieszy mnie to niezmiernie, że do mnie wracacie albo to właśnie mnie wybieracie aby uwiecznić te piękne chwile. 
Kocham sesje świąteczne.
Jak zawsze, dużo zdjęć! 

























































































































































 

Komentarze

Popularne posty