PROJEKT! NAGOŚĆ ZAKRYTA!



Kolejny projekt, w który moje modelki jak i ja mogłyśmy posmakować czegoś całkiem nowego. Nikt na codzień nie proponuje mi sesji w takim stylu, dlatego postanowiłam zaangażować parę dziewczyn i podjąć się tej tematyki. Mówimy o nagości zakrytej, która, z mojego punktu widzenia, zawsze była małoosiągalna, zawsze uważałam, że jest to coś strasznego. Zmianiłam zdanie kiedy przeglądając facebooka pewnego dnia natknęłam się na zdjęcia młodego początkującego fotografa właśnie z tą tematyką. Wtedy pomyślałam 'dlaczegoby nie spróbować?', od razu tego samego dnia napisałam do mojej przyjaciółki Dolores - makijażystki, i podzieliłam się z nią tym pomysłem. Obie doszlyśmy do wniosku, że warto podjąć się tego wyzwania. Przecież to dopiero drugi większy projekt, który organizujmy w tym roku i na pewno nie jest ostatnim! W naszych oczach wyszedł on fantastycznie! Wszystkie modelki zaangażowane w sesję, podchodzące z dystansem do tego, co robią, przecież w końcu były pół nagie! Jestem z nich dumna, kocham te dziewczyny, każdą z nich dażę jakimś uczuciem, znam je od dawna bądź juz nie raz ze mną pracowały. Wybrałam 9 najlepszych, które spisały się w 100%. Każda z nich dodała coś od siebie do tego projektu i nauczyła mnie czegoś nowego. To wspaniałe mieć takie osoby blisko siebie, dzięki nim rozwijam się z kolejną sesją i zdobywam nową wiedzę jak i umiejętności.
Czas otworzyć nowy projekt! Zapraszam do oglądania i komentowania!


KAROLINA  KAMIŃSKA

 Na pierwszy ogień poszła Karolina, moja przyjaciółka z rodzinnych stron. Nie pierwszy raz przed moim obiektywem, lecz pierwszy raz publikowana gdziekolwiek. Jej udział w projekcie był takzwanym spontanem, podczas rozmowy wyszło tak, że Karolina chce wiąć w nim udział, choć projekt nie był jeszcze wcielony w życie. Bardzo się cieszę, że to właśnie ona otworzyła ten projekt. 






OLA ADAMCZYK



Ola jest nie pierwszy raz przed obiektywem. Bardzo lubię z nią współracować, mój aparat ją lubi, angażuje się w każdą sesję, w każdy projekt, co tylko wymyślę ona jako pierwsza jest chętna :) Olę można zobaczyć tutaj , tutaj , tutaj , podczas jej 18stki oraz w OWOCOWYM PROJEKCIE :) 






PATRYCJA CYBULSKA 


Patrycja po raz drugi w projekcie, najpierw w OWOCOWYM  teraz tutaj. Wspaniała osoba jak i modelka, jak zawsze profesjonalna.








ANIA GÓRECKA 


Ania pierwszy raz była u mnie na sesji, kiedy wykonywałam jej sesję z córeczką Agnieszką, dla przypomnienia można zobaczyć ją tutaj :)
Tego samego dnia odbyła się seja małej Agnieszki również z mamą, którą macie tutaj ;)
Natomiast Ania po raz pierwszy sama staje przed moim obiektywem właśnie w naszym projekcie. Odważna dziewczyna, widać, że ma talent, bardzo miło mi się z nią pracowało :)








ASIA BALCERAK 


Ahhh Asia, każdy wie, że mam słabość do tej dziewczyny. Piękna modelka i jaka zdolna, sama pozuje, nic jej nie musze mówić! SKARB ! Nie mam więcej słów, tylko bym ją chwaliła... 
A więc, wcześniejsze seje Asi można przypomnieć sobie tutaj , w OWOCOWYM POJEKCIE jak ifotorelację z 18stki :)








JULIA WYSOCKA


Julia zjawia się po raz pierwszy przed moim obiektywem, nie ukrywam, że świetna z niej modelka, widać to od razu po pierwszej sesji :) Ja nie wiem, czy ze wszystkimi mi się tak świetnie pracuje? Jestem zachwycona takimi modelkami, Julka jest super dziewczyną. Dziękuję, że wzięłaś udział w moim projekcie i ZAPRASZAM NA WIĘCEJ !







KLAUDIA STOCZEWSKA 



Ahh ta moja Samanta, jeszcze rok temu robiłyśmy sesje taneczną na starówce, którą możecie przypominieć sobie tutaj, a dzisiaj już jako dorosła kobieta bierze udział w maoim projekcie :) Urodzona modelka, jak wiecie u mnie nie pierwszy raz, sesje dla przypomnienia macie tutaj i tutaj :)








ANGELIKA KORONA



Angela, moja śliczna siostra w tym roku trochę zaszalała przed moim obiektywem. Na początku odważna sesja w wannie, którą macie tutaj. Pragnę zaznaczyć przy okazji tego tematu, że sesja  w wannie zostanie niedługo odświeżona przez nas :)
Angela brała również udział w moim pierwszym OWOCOWYM PROJEKCIE to już jej drugi debiut projektowy :)









JULKA KARGULEWICZ





Julka pojawiła się u mnie na sesji po raz pierwszy i od razu została rzucona na "głęboką wodę".
Uważam, że świetnie się spisała! A wy? 








A teraz coś na zakończenie naszego projektu co może zdziwić niektórych.
Tym razem prócz moich wspaniałych  9 modelek w sesji wzięła udział nasza wspaniała i niezastąpiona makijażystka Dolores oraz... tak, JA! Niesamowite ile zabawy jest "po drugiej stronie" aparatu. 
  











DZIĘKUJĘ MOIM DZIEWCZYNOM ZA ZAANGAŻOWANIE! CHCIAŁABYM WIĘCEJ TAKICH PROJEKTÓW WCIELAĆ W ŻYCIE! JAK NARAZIE UDAJE MI SIĘ TO TYLKO DZIĘKI WAM. DZIĘKUJĘ!






A! O mało bym zapomniała! Zgadnijcie od kogo tak naprawdę zaczął się ten pojekt? Nie tylko poprzez przeglądanie facebooka. Sami zobaczcie co wyszperałam ze stycznia 2015 :)








Komentarze

Popularne posty