Roczek Igorka


Wspomniany wcześniej post z pierwszych urodzin Igorka. Kolejna impreza, na której miałam możliwość spędzić czas z moją ulubioną rodziną. Mnóstwo czułości, śmiechu a przede wszystkim zdjęć! Z każdej imprezy z tej rodziny wychodzę z mnóstwem świetnych kadrów, aż na koniec ciężko mi się zdecydować co wam pokazać :) Tym razem postawiłam na dużo zdjęć, mimo, że nasz solenizant szybko poszedł spać. Jednak  nie ma tego złego co na dobre by nie wyszło, z Igorkiem spotkałam się raz jeszcze specjalnie na sesję roczkową, którą już niedługo wrzucę na bloga. Mimo wszystko maluch dał się sfotografować tego dnia. Był tort, roczniakowe losowanie i prezenty! Igor na swoje pierwsze urodziny dostał samochód elektryczny. Od tego się zaczęło, zabawy nie było końca. Piękna pogoda tylko spotęgowała zabawę, resztę dnia spędziłam na dworze fotografując dzieciaki, które na zmianę robiły rundę w okół klombu nowym autem :) 
Nic więcej pisać nie muszę, zapraszam na fotorelację!






































Komentarze

Popularne posty