Chrzest Święty Igora


Zdecydowanie moja ulubiona rodzina! Już po raz trzeci miałam okazję spotkać się z tymi cudownymi osobami, tym razem podczas najważniejszego dnia w życiu Igorka. Na pewno pamiętacie Klaudię, której we wrześniu wykonywałam reportaż wieczoru panieńskiego. 
Pogoda tego dnia postanowiła się załamać, witając koniec października przymrozkiem i poranną mgłą lecz niedługo wyszło słońce, towarzysząc maluchowi.
Mogłabym się rozwodzić o rodzinnej atmosferze gdy tylko przekroczyłam próg domu Klaudii i Marcina, ale chyba już nie raz wspominałam o tym, ze uwielbiam ta rodzinę do granic możliwości! Chciałabym ogłosić to wszystkim! Zdjęć było co nie miara, wszystkie znajome twarze, które widziałam już po raz któryś napawały mnie większym entuzjazmem do pracy :) Praca z takimi ludźmi, którzy kochają się i są chętni do zdjęć jest samą przyjemnością!
Jak zawsze rozstania są ciężkie, lecz buduje mnie to, że z niektórymi widzę się podczas sesji świątecznych tegorocznych oraz w przyszłym roku już zarezerwowali terminy na reportaże oraz sesje prywatne maluchów, które już znacie, a które ja uwielbiam :) 
W tej galerii możecie spodziewać się bardzo dużo zdjęć! :) Wiele znajomych buzi, które już były u mnie przed obiektywem oraz te, które się jeszcze pojawią.
Zapraszam na reportaż Igorka! :)




























































Komentarze

Popularne posty